Падіння індексу споживчої довіри у першому кварталі 2019 року не вплинуло на ріст ринку FMCG

Після зростання в третьому кварталі 2018 року індекс споживчої довіри почав падати і в першому кварталі 2019 року показник досяг позначки 55 пунктів, що на 9 пунктів менше, ніж минулого року, показує дослідження глобальної споживчої довіри The Conference Board®, підготоване в співпраці з Nielsen. Схожа ситуація прослідковується по всій Європі, де індекс також впав у порівнянні з минулим кварталом. Генеральний директор Nielsen в Україні та Білорусі Вайос Діморагас пояснює: «На початку року українці вже традиційно демонструють нижчий рівень довіри, і 2019-й не став винятком. Падіння індексу в Україні можна пояснити збільшенням цін на комунальні послуги, а також невизначеністю політичного середовища напередодні президентських виборів під час дослідження. Водночас, зменшення рівня довіри масово не вплинуло на стійкий ріст споживчих витрат і, як наслідок, ринок FMCG продовжує розвиватися з подвійним ефектом». Індекс розраховується за трьома показниками: оцінка споживачами перспектив на ринку праці в найближчі 12 місяців, рівень фінансового благополуччя в найближчі 12 місяців і готовність витрачати гроші в даний момент.

Що турбує українців?

У першому кварталі 2019 року ціни на комунальні послуги турбують українців більше, ніж війна (36% і 33% відповідно). Темою здоров’я стурбовані 25% населення України, що на 2% більше у порівнянні з питанням цін на продукти харчування. Економіка замикає п’ятірку занепокоєнь українців із показником 17%.

На чому українці економлять?

Газ і електроенергія (56%), одяг (54%) та продуктові бренди (48%) — топова трійка послуг, на яких найчастіше економлять українці. Загальний показник по Україні тих, хто змушений економити, складає 70%.

По материалам: mmr.ua.

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmailby feather